جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

همه مشکلات سپاهان حل شد| ۴ امتیاز در آستانه بازگشت؟

  • کد خبر: ۱۸۷۰۰۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
  • ۲
همه مشکلات سپاهان حل شد| ۴ امتیاز در آستانه بازگشت؟
باشگاه سپاهان توانست همه مشکلاتش را در فاصله‌ای کوتاه حل کند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان چند هفته پیش با رأی سنگین کمیته انضباطی مواجه شد و ضمن اینکه نتوانست قرارداد عیسی آل کثیر را حل کند، متهم شد به استفاده غیرقانونی از ۶ بازیکن و متعاقب آن کسر ۴ امتیاز.

اما خبردار شدیم که تلاش‌های پشت پرده سپاهان در نهایت نتیجه داد و نه تنها کارت بازی آل کثیر صادر شد، بلکه این اتفاق به زودی در مورد دابو، هافبک بورکینافاسویی هم رخ می‌دهد.

جدا از آن نیز ۶بازیکن غیرقانونی از سوی کمیته انضباطی هم مجوز بازی گرفتند تا رأی کمیته استیناف در مورد پرونده شکایتی باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور صادر شود. حتی باخبر شدیم که کمیته استیناف هم به زودی امتیازات کسر شده به سپاهانی‌ها را برمی‌گرداند تا همه چیز در این باشگاه گل و بلبل شود.

در این میان فقط مدتی اهالی فوتبال و رسانه‌ها سرکار بودند و بی‌جهت فکر می‌کردند که قرار است در فوتبال ایران با باشگاه‌های خاطی برخورد جدی شود غافل از اینکه پشت پرده بر همه چیز سرپوش گذاشته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
0
یعنی هواداران فوتبال رو چی فرض میکنید... تمام ستاره های لیگ رو با قیمت نجومی بگیری بعد بیایی فرمالیته قرار داد ها رو اصلاح کنی ...شعور هواداران توهین میکنید.. باشگاه مافیایی شله زرد اصفهان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
0
فشار میل کنید تهرانیای با فرهنگ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->